Acura TLX Forum banner
21 - 40 of 53 Posts
Kupiłem ten sam zestaw po zobaczeniu tego, pytanie, które mam, to: kiedy zdejmujesz piastę koła, czy możesz ją założyć ponownie bez wyjmowania łożyska wewnętrznego? Czy podczas zakładania piasty z powrotem istnieje jakiś określony sposób, aby to zrobić? Otrzymuję sprzeczne sygnały dotyczące odpowietrzania hamulców dla tych elektroserwohamulcowych układów hamulcowych, czy można je po prostu odpowietrzyć jak zwykle?
 
Discussion starter · #25 ·
Kupiłem ten sam zestaw po zobaczeniu tego, pytanie, które mam, jest takie: kiedy zdejmujesz piastę koła, czy możesz ją założyć ponownie bez wyjmowania łożyska wewnętrznego? Czy istnieje jakiś określony sposób, aby to zrobić podczas zakładania piasty? Otrzymuję sprzeczne sygnały dotyczące odpowietrzania hamulców dla tych elektro-serwo układów hamulcowych, czy można je po prostu odpowietrzyć jak zwykle?
Oto film na YT o tym, jak to zrobić

Proces odpowietrzania hamulca to

Zapłon włączony, pompuj 5 razy. Następnie odpowietrz. Następnie zapłon wyłączony. Następnie pompuj 5 razy.
Powtórz ten proces 4-5 razy.

 
Zbyt wiele sprzecznych sygnałów i kieruję się radą, że to się nie opłaca, ponieważ mój samochód z 2019 roku ma problem elektryczny i dealer nie mógł go naprawić, więc zaoferowali mi Type S, który jest wyposażony w hamulce, więc czuję się w ten sposób lepiej. Nie chcę angażować się w ulepszenia i wpaść w wypadek, a wtedy ubezpieczenie nie pokryje kosztów z powodu awarii hamulców.
 
Discussion starter · #27 ·
Zrobiłem kilka przejazdów przez kanion i trochę autocrossu przez prawie 6 miesięcy i jak dotąd wszystko się trzyma. Ale właśnie ulepszyłem do tych 2-częściowych tarcz od GiroDisc, ponieważ zrobili prototypowy zestaw, ponieważ spędzam sporo dni na torze na moim TLX.
 

Attachments

Zrobiłem kilka przejazdów kanionem i trochę autocrossu przez prawie 6 miesięcy i jak dotąd wszystko się trzyma. Ale właśnie ulepszyłem do tych 2-częściowych tarcz od GiroDisc, ponieważ zrobili prototypowy zestaw, ponieważ robię sporo dni na torze na moim TLX.

Image


View attachment 27746
Po przejściu na emeryturę nie jeżdżę już tak dużo. Ale tarcza wygląda dobrze. I został stworzony dla Acura TLX Type S.
 
Wygląda naprawdę dobrze. Chciałbym ulepszyć hamulce w moim 18 aspec. Ile Cię to wszystko kosztowało, jeśli mogę zapytać?
Mam na sprzedaż ulepszenie, które może Cię zainteresować, nigdy nie zainstalowane. OEM Brembo Fabrycznie nowe, zobacz zdjęcia i opis, w sprzedaży na Ebay.

Świetne ulepszenie na sprzedaż, którego nigdy nie zainstalowałem, żona przejmuje samochód, zamówiłem Type S 2023. Zestaw w sprzedaży na Ebay. Wszystko fabrycznie nowe.
07-08Type S Brembo Brake Direct Bolt On Conversion Kit dla 2015-20 ACURA TLX | eBay


To jest Acura OEM Brembo Big Brake Direct Bolt Kit dla Acura TLX 2015-2020.
Ten zestaw wykorzystuje części Acura z 2007 - 2008 TL Type S. (Zacisk Type S, tarcza Type S i klocki hamulcowe Type S)
Zestaw zawiera części z 2020 TLX (śruby zacisku - wymagają krótszych śrub, które będą pasować do 2020 TLX, śruba olejowa i uszczelki olejowe)

Zacisk jest obrabiany tak, aby wyśrodkować tarczę, która również jest z. Tarcza pasuje do piasty, ponieważ ma ten sam wzór śrub 5 x 114 i ten sam otwór centrujący piasty 64 mm. Przewód hamulcowy z 2020 TLX będzie działał, nowe elementy zawarte w zestawie dla redundancji.

Zestaw wymaga również modyfikacji osłony przeciwpyłowej hamulców, aby można było zamontować zacisk.

Zacisk nie pasuje do felg wszystkich rozmiarów, należy użyć dystansu.
Koła z rynku wtórnego mogą pasować do innych, inne mogą nie pasować, zależy to od konstrukcji koła i może wymagać dystansu
Minimalny rozmiar kół, które pasują do zacisków, to 17 cali średnicy. Zazwyczaj koła o niższym przesunięciu pasują łatwiej.
Każdy projekt koła odgrywa dużą rolę w dopasowaniu zacisków. Przybliżony prześwit, którego potrzebujesz, to 2 1/4 do 2 1/2 cala od tarczy do szprych koła.
 

Attachments

Mam na sprzedaż ulepszenie, które może Cię zainteresować, nigdy nie zainstalowane. OEM Brembo Fabrycznie nowe, zobacz zdjęcia i opis, w sprzedaży na Ebay.

Świetne ulepszenie na sprzedaż, którego nigdy nie zainstalowałem, żona przejmuje samochód, zamówiłem Type S 2023. Zestaw w sprzedaży na Ebay. Wszystko fabrycznie nowe.
07-08Type S Brembo Brake Direct Bolt On Conversion Kit for 2015-20 ACURA TLX | eBay


To jest Acura OEM Brembo Big Brake Direct Bolt Kit dla Acura TLX 2015-2020.
Ten zestaw wykorzystuje części Acura z 2007 - 2008 TL Type S. (Zacisk Type S, tarcza Type S i klocki hamulcowe Type S)
Zestaw zawiera części z 2020 TLX (śruby zacisku - wymagają krótszych śrub, które będą pasować do 2020 TLX, śruby olejowej i uszczelek olejowych)


Zacisk jest obrabiany tak, aby wyśrodkować tarczę, która również jest z. Tarcza pasuje do piasty, ponieważ ma ten sam wzór śrub 5 x 114 i ten sam otwór centrujący piasty 64 mm. Przewód hamulcowy z 2020 TLX będzie działał, nowe elementy zawarte w zestawie dla redundancji.

Zestaw wymaga również modyfikacji osłony przeciwpyłowej hamulca, aby można było zamontować zacisk.

Zacisk nie pasuje do kół wszystkich rozmiarów, należy użyć dystansu.
Koła z rynku wtórnego mogą pasować, inne mogą nie, zależy to od konstrukcji koła i może wymagać dystansu
Minimalny rozmiar kół, które będą pasować do zacisków, to 17 cali średnicy. Zazwyczaj koła o mniejszym przesunięciu pasują łatwiej.
Każda konstrukcja koła odgrywa dużą rolę w dopasowaniu zacisków. Przybliżony prześwit, którego potrzebujesz, to 2 1/4 do 2 1/2 cala od tarczy do szprych koła.
Dziękuję za informację, mój Type S już ma ten hamulec.
 
Zamówiłem je 4 miesiące temu, ale wciąż czekam na przewód hamulcowy, ponieważ jest niedostępny w Hondzie. Zatem zleciłem w warsztacie wykonanie zestawu przewodów w oplocie ze stali nierdzewnej.

View attachment 27259

View attachment 27260

View attachment 27261

View attachment 27262

View attachment 27263
Hej kb1spec, w tym tygodniu zamontuję mój zestaw hamulcowy, ale nie mogę znaleźć specyfikacji momentu obrotowego dla odpowietrzników zacisków ani śrub zacisków. Czy mógłbyś mi pomóc?
 
Discussion starter · #34 ·
Hej kb1spec, w tym tygodniu zamontuję mój zestaw hamulcowy, ale nie mogę znaleźć specyfikacji momentu obrotowego dla odpowietrzników zacisków ani śrub zacisków. Czy mógłbyś mi pomóc?
Cześć
Niestety nie mam specyfikacji momentu obrotowego. Najlepiej wejść tutaj na YT i możesz wysłać im wiadomość z prośbą o specyfikację.


Dziękuję
 
Cześć
Niestety nie mam specyfikacji momentu obrotowego. Najlepiej wejść tutaj na YT i możesz wysłać im wiadomość z prośbą o specyfikację.


Dziękuję
Dzięki za odpowiedź. Znalazłem specyfikację momentu obrotowego dla śruby zacisku, która wynosi 50 ft-lbs. Nadal nie udało mi się znaleźć specyfikacji momentu obrotowego dla odpowietrznika. Być może będę musiał skontaktować się z AHC…
 
Zamontowałem dzisiaj swoje. Kluczyk w stacyjce, 5 pompek i trzymać, odpowietrzyć, zwolnić, następnie kluczyk wyłączyć i pompować 5 razy, a następnie uzupełnić płyn hamulcowy, działało dobrze. Zajęło to około 3 cykli na wewnętrznym odpowietrzniku i kolejne 3 cykle na zewnętrznym odpowietrzniku, więc tak, jak powiedziałeś kb1spec, około 5-6 razy. Żadnych problemów. Brak CEL i działają dobrze. Chociaż powiem, że nie zauważam dużej różnicy między tymi a standardowymi hamulcami 2.0L, ale na pewno wyglądają o wiele lepiej! Dzięki za pomoc. Śmieszna uwaga na marginesie, warsztat AHC powiedział w swoim filmie, że otwory na śruby mocujące na tarczy Type S nie pasują do piasty 2.0L... ale jeśli obrócisz tarczę o 180 stopni, pasują idealnie, więc jest tylko jedna orientacja, w której tarcza pasuje, a otwory się zgadzają.
 
Zrobiłem to w moim A-Spec podczas przerwy świątecznej i uważam, że jest to ulepszenie warte zachodu. Znacznie lepsza skuteczność hamowania (serio, hamulce są teraz SOLIDNE) i dość prosta i łatwa instalacja.

FWIW, po prostu wyciąłem moje standardowe osłony przeciwpyłowe, ponieważ nie chciałem wyciągać piasty, aby wymienić osłonę przeciwpyłową z Type-S.
 
Zrobiłem to w moim A-Spec podczas przerwy świątecznej i moim zdaniem jest to ulepszenie warte zachodu. Znacznie lepsza skuteczność hamowania (poważnie, hamulce są teraz SOLIDNE) i dość prosta i łatwa instalacja.

FWIW, po prostu wyciąłem moje standardowe osłony przeciwpyłowe, ponieważ nie chciałem wyciągać piasty, aby wymienić osłonę przeciwpyłową z Type-S.

View attachment 29350
View attachment 29349
Ja też wyciąłem moje osłony przeciwpyłowe hamulców. Miałem poprzednie samochody, w których osłona przeciwpyłowa nie owijała się wokół piasty, więc nie powinno to stanowić problemu. Po prostu je wyciąłem i pomalowałem, żeby nie rdzewiały, a po zamontowaniu wszystkiego i tak nie widać. Kilka osób komentowało, że sposób, w jaki AHC podzieliło piastę, jest dla niej naprawdę zły. Też nie chciałem się z tym bawić. Haha, wielkie umysły myślą podobnie!
 
Ja również obciąłem osłony przeciwpyłowe hamulców. Miałem wcześniej samochody, w których osłona przeciwpyłowa nie owijała się dookoła piasty, więc nie powinno być problemu. Po prostu je obciąłem i pomalowałem, żeby nie rdzewiały, a po zamontowaniu wszystkiego i tak nie widać. Kilka osób komentowało, że sposób, w jaki AHC rozdzieliło piastę, jest dla niej naprawdę zły. Też nie chciałem się z tym bawić. Haha, wielkie umysły myślą podobnie!
Tak, obciąłem swoje (naprawdę niewiele trzeba przyciąć. Trochę na górze i na dole, i trochę tuż przy śrubach mocujących zacisk do piasty), a następnie po prostu pomalowałem je czarną farbą matową, aby zapobiec rdzewieniu.

Naprawdę nie chciałem bawić się w wyciąganie piasty/łożyska koła, o wiele więcej kłopotu niż to warte IMO.

Tak bardzo zadowolony z hamulców teraz. Po dotarciu hamulców zrobiłem kilka przejazdów z 70 mil na godzinę do 20 mil na godzinę i wow, te rzeczy zatrzymują się mocno. Kiedy nadejdzie czas na nowe tarcze, mogę poszukać zestawu 2-częściowych tarcz, aby zmniejszyć masę obrotową (standardowe tarcze Type-S są CIĘŻKIE), ale na razie nie martwię się zbytnio (najpierw muszę zdobyć lżejsze koła).
 
21 - 40 of 53 Posts