Ik dacht dat het geweldig zou zijn om een thread te hebben waar eigenaren willekeurige foto's van hun TLX kunnen plaatsen. Alles kan, zolang het maar een TLX heeft 
ziet er fantastisch uit! waar ben je op gevallen en heb je een lip aan de voorkant toegevoegd? Dat heb ik nog niet eerder gezienAll black everything!
Ik vind deze filter leuk. Het laat de TLX eruitzien als een speeltje!Mijn Black Beauty
Zet het terug! Zet het terug!Ik heb niet veel foto's van de V6 zonder motorkap gezien, dus ik dacht dat ik er een paar zou plaatsen.
![]()
![]()
![]()
Lol...het is terug. Ik was vandaag net onder de motorkap aan het schoonmaken en wilde zien hoe het eraf ging.Put it back! Put it back!![]()
.....or just put the cover back on. Lol. I think I'll leave this one alone. I did do some red trim on my Si when I had it. The red really dresses up an engine compartment.it would look great if you polished the cover and painted the plenum crinkle red.
Ja, die van mij ziet er niet zo uit.^het ziet er het beste uit met de cover erop lol de v6 is niet de mooiste motor. de v6 ziet er zo het beste uit >
![]()
Ziet er geweldig uit. Ik ben dol op de interieurkleur.Ik heb nu anderhalve maand mijn TLX SH-AWD Tech en ben echt blij dat ik terug ben bij Acura na een afwezigheid van 3 jaar.