Ik dacht dat het geweldig zou zijn om een thread te hebben waar eigenaren willekeurige foto's van hun TLX kunnen plaatsen. Alles kan, zolang het maar een TLX heeft 
Mooie opstelling! Ik ben dol op de Vulcans, ik had het erg moeilijk om te kiezen tussen zwarte Vulcans en de antracietkleurige Victory-wielen.
Ziet er geweldig uit, die wielen. Mag ik vragen hoeveel je voor je Vulcan's hebt betaald?
Laat maar, ik heb ze gevonden bij Tire Rack voor $247 per wiel.Great looking wheels. Can I ask how much you paid for your Vulcan's?
Dit zijn ook mooie wielen, BBS SR 18'sMaakt niet uit, heb ze gevonden bij Tire Rack voor $247 per wiel.
Dat is een fantastische foto, @ljeeves !! Ziet er bijna uit alsof het gephotoshopt is (dat bedoel ik als een compliment). Wat is de locatie? Ziet er bijna uit als iets dat je in BC zou zien...
Niet echt "willekeurig", maar ik vind het leuk om manieren te vinden om die rondingen te benadrukken. Dit is een parallelle stereogram - ontspan of ontkruis je ogen om het in 3D te zien.
View attachment 29364
Zo neem ik graag de foto. Ik wou dat ik het juiste deed.
![]()
![]()
Niet echt "willekeurig", maar ik vind het leuk om manieren te vinden om die curves te benadrukken. Dit is een parallelle stereogram - ontspan of ontkruis je ogen om het in 3D te zien.
View attachment 29364